0
Sluiten

Categorieën

Filters

      Betaalmethoden

      BETALEN

      Hoe kan ik betalen?
      Betalingen worden afgehandeld door onze partner mollie.nl. De volgende betaalmogelijkheden bieden we aan:

      iDeal
      Makkelijk en veilig je online aankopen afrekenen via jouw eigen bank. Direct betalen met iDeal kan bij de volgende banken:

      • ABN AMRO
      • ASN Bank
      • ING
      • Knab
      • Rabobank
      • RegioBank
      • SNS Bank
      • Triodos Bank
      • Van Lanschot


      Apple pay
      Betalingen kunnen ook worden afgehandeld via Apply pay.

      Creditcard
      Je kunt je creditcardgegevens via onze beveiligde SSL procedure veilig invoeren, wij zorgen samen met je creditcardorganisatie voor een correcte afhandeling.

      • American Express
      • MasterCard
      • Visa

      Samen met de creditcardmaatschappij zorgen wij ervoor dat de betaling vlekkeloos verloopt. Zodra de betaling is goedgekeurd door de creditcardmaatschappij versturen wij jouw bestelling.

      Bancontact
      Bancontact is te vergelijken met een betaling via een creditcard. Het enige wat je nodig hebt is het nummer van de kaart en de vervaldatum. Jouw betaling wordt verwerkt door het betaalsysteem van de begunstigde en deze brengt jouw automatisch naar het betaalscherm van jouw eigen bank waar je de resterende gegevens in moet voeren.

      Achteraf betalen
      Het is bij ons mogelijk om achteraf te betalen. De kosten voor deze betaalmethode bedragen €1,95. Je ontvangt eerst je artikelen en betaalt nadien binnen 14 dagen. Als het niet mogelijk is om te betalen via "achteraf betalen" kan dit verschillende oorzaken hebben:

      • totaalbedrag van je bestelling
      • eventuele onbetaalde facturen
      • één van je facturen is overgedragen aan het incassobureau

      Je kunt in dat geval uiteraard betalen met één van de andere bovenstaande betaalmethodes of je kunt contact op nemen met de klantenservice van Achteraf Betalen voor meer informatie.

      Hoe kan ik zien of ik betaald heb?
      Zodra de order is afgerond ontvang je een orderbevestiging op het door jou opgegeven e-mailadres. Heb je na 3 uur nog steeds geen orderbevestiging ontvangen? Neem dan contact met ons op.

      Door het gebruiken van onze website, ga je akkoord met het gebruik van cookies om onze website te verbeteren. Dit bericht verbergenMeer over cookies »